همزمان با سال نو آوری و شکوفایی اولین نمایشگاه بین المللی صنعت بیمارستان (hospital show) با حضور 155 شرکت داخلی و خارجی به همت شرکت اکسپو کیش وهمکاری مرکز توسعه تجارت کیش و انجمن اداره علمی امور بیمارستان ها سوم لغایت ششم دی ماه 1387 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

 به گزارش  سلامت نیوز به نقل ازستاد خبری این نمایشگاه مدیرعامل اکسپو کیش که برگزار کننده تخصصی این نمایشگاه نیز می باشد افزود : این نمایشگاه دارای ویژگی هایی است که به لحاظ کیفیت تقریبا تمام نمایشگاه مشابه را پشت سر گذاشته و یک رویکرد کاملا جدید ازصنعت بیمارستان را به نمایش گذاشته است.

 علیرضا فتوت همچنین اظهار داشت : از بین یکصد و پنجاه و پنج شرکت کننده در این نمایشگاه  91  شرکت از داخل کشور حضور یافته اند که به گفته انجمن اداره علمی امور بیمارستانهای کشورمان به لحاظ تخصصی در نوع خود بی نظیر است.

 وی افزود : به طور کلی 64 شرکت و نمایندگی خارجی از کشورهایی که در قاره های  آمریکای شمالی -اروپا - آمریکای جنوبی و جنوب شرقی آسیا فعالیت دارند در این نمایشگاه حضور یافته اند.

 مدیر اجرایی این نمایشگاه در خصوص موضوعات و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه گفت : زمینه مشارکت در این نمایشگاه  به گونه ای است که در بر گیرنده مواردی  نظیر " ساختمان بیمارستان " ، " تجهیزات و ملزومات بیمارستانی " ، " سیستم های مدیریت اطلاعات بیمارستانی " ، " پشتیبانی بیمارستانی " ، " تجهیزات پزشکی " ، تجهیزات طب فیزیکی " ، " تجهیزات جراحی " ، تجهیزات دندانپزشکی " ، " تجهیزات آزمایشگاهی " ، " تجهیزات اورژانس " و " خدمات جانبی بیمارستانی " می باشد که متفاوت تر از نمایشگاه های مشابه است.

شایان ذکر است همزمان و در حاشیه این نمایشگاه کنگره سالانه مدیریت بیمارستان در مرکز همایشهای بین المللی کیش به همراه برنامه های جانبی تخصصی و فوق تخصصی نیز برگزار خواهد شد که متعاقبا در خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha