فرماندار یزد گفت: بحران آب در استان و بویژه شهرستان یزد بسیار وخیم تر از استانهای همجوار است لذا به سمت فعالیت های کم آب خواه و اجرای برنامه هایی در رابطه با صرفه جویی بیشتر حرکت می کنیم.

سلامت نیوز:فرماندار یزد گفت: بحران آب در استان و بویژه شهرستان یزد بسیار وخیم تر از استانهای همجوار است لذا به سمت فعالیت های کم آب خواه و اجرای برنامه هایی در رابطه با صرفه جویی بیشتر حرکت می کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قدس آنلاین، محمود شاکری شمسی  در جمع مدیران شهرستان رفسنجان با بیان این خبر اظهار داشت : بحران خشکسالی چندین ساله باعث شده یزدی ها نهایت صرفه جویی را در مصرف آب داشته باشند و هم اینک نیز در صنعت به سمت صنایع کم آب خواه و تغییر رویه موجود گام برداشته شده است.

وی افزود: یزد به عنوان یکی از قطب های درمانی کشور انجام وظیفه می کند و همچنین توجه ویژه ای به آموزش عالی شده که وجود 30 مرکز علمی و هفت حوزه علمیه و 65 هزار نفر دانشجو گواه آن هستند.

فرماندار یزد اظهار داشت: استان یزد از لحاظ اشتغال در صدر استان های کشور است و نرخ بیکاری نیز در کمترین رتبه های کشور است.

این مسئول تصریح کرد : مسیر توسعه یزد بر مبنای صنایع کم آب خواه و توجه به میراث فرهنگی و پتانسیل های موجود برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha