رییس مركز روماتیسم ایران از راه اندازی نخستین سایت تخصصی روماتولوژی در كشور با هدف كمك به بیماران دچار بیماریهای مفصلی خبر داد.

دكتر فرهاد غریب دوست با اعلام این خبر افزود: این وب سایت به منظور بهبود خدمت رسانی به مراجعان راه‌اندازی شده و از این پس بیماران می‌توانند با مراجعه به آن، كلیه پرسش‌های تخصصی خود را مطرح كرده و پاسخ آن را حداكثر ظرف 24 ساعت دریافت كنند.

وی با اشاره به این كه پاسخگویی تنها توسط پزشكان متخصص یا فوق تخصص مربوط انجام خواهد شد، تصریح كرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته به زودی بیماران قادر خواهند بود، پس از ارسال پرسش، پاسخ خود را بلافاصله دریافت كنند.

به گفته دكتر غریب دوست از ویژگی‌های دیگر این سایت ارایه دانستنی‌های روز به ویژه در زمینه بیماریهای روماتیسمی است كه یك سوم مردم به آن دچارند.

وی از آموزش‌های لازم و نیز لزوم كنترل و پیشگیری از بیماریهایی از قبیل كمردرد، آرتروز، پوكی استخوان و سایر بیماریهای روماتیسمی از طریق این وب سایت نام برد و گفت: راه اندازی «سایت راهنمایی بیماران» برای اطلاع هرچه بیشتر در مورد بیماری خود و در صورت لزوم هدایت آنان برای مراجعه مستقیم به پزشك متخصص مربوط است.

به گزارش ایسنا، موسس و رییس مركز روماتیسم ایران از ویژگی بارز دیگر این سایت را ارایه جواب آزمایش‌ها به صورت «برخط» (آن لاین) عنوان كرده و اظهار داشت: در این شیوه بیمار و پزشك معالج وی می‌تواند از طریق وب سایت پاسخ را مشاهده كرده، پرینت آن را دریافت نماید.

وی ادامه داد: این اقدام در زمینه كاهش رفت و آمد بیماران، ایجاد آرامش روانی مراجعان به لحاظ كاهش زمان انتظار و كاهش هزینه‌های بیمار به ویژه برای بیمارانی كه از مسیرهای دور و شهرستان مراجعه می‌كنند، تاثیر مثبتی داشته باشد.

دكتر غریب دوست در پایان یادآور شد: مركز روماتیسم ایران به عنوان اولین و تنها مركز تخصصی روماتولوژی در ایران در آینده نزدیك و با همكاری هرچه بیشتر استادان دانشگاه‌های معتبر علوم پزشكی به عنوان مركز ریفرال بیماریهای اتوایمون (خود ایمن) و مرجعی قابل اطمینان برای پزشكان، بیماران و همچنین آزمایشگاه‌های تخصصی در سطح كشور معرفی خواهد شد.

لازم به ذكر است، سایت تخصصی روماتولوژی ایران به نشانی www.rcr.ir آماده خدمت دهی به هموطنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • alireza ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    20 6
    ایا درمان برای اسکولودرمی کشف شده
  • مهدی کریمی ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    11 0
    باسلام خدمت آقای دکتر من مهدی 29 سال دارم مدت هفت سال است که پاهایم درد میکنه اولش از ساق پا شروع شد ولی الان زانوهایم هم درد میکند چند بار دکتر رفتم قرص دادن ولی باز درد میکند آزمایش دادم نشون داده که ویتامین د3 خیلی پایین هستش ممنون میشم راهنمایی کنید یا ی وقت بدین حضوری خدمتون برسم باتشکر
  • اکبری دوست ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    9 1
    سلام بنده یه ایمیل تو مرکز روماتیسم ایران براتون ارسال کردم .فقط خواهش میخونم بخونید و راهنمایی کنید .بسیار متشکرم .