یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 140212

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با تأکید بر لزوم وحدت در جامعه پرستاری، گفت: امروز باید امکانات رفاهی بیشتری برای پرستاران مهیا کرد و مشکلات آنها باید هر چه سریعتر حل شود.

سلامت نیوز:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با تأکید بر لزوم وحدت در جامعه پرستاری، گفت: امروز باید امکانات رفاهی بیشتری برای پرستاران مهیا کرد و مشکلات آنها باید هر چه سریعتر حل شود.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، مهدی شادنوش در بازدید از شماری از مراکز بهداشتی درمانی سمنان، با اشاره به اینکه برای پیشرفت یک گروه در هر زمینه‌ای باید بین افراد آن گروه وحدت وجود داشته باشد، اظهار کرد: پرستاران باید برای پیشرفت در نظام سلامت وحدت داشته باشند و اختلافات را بین خودشان حل کنند.

وی ادامه داد: پرستاران انرژی و موتور محرکه نظام سلامت و بیمارستان‌ها هستند و اگر کوچک‌ترین مشکلی در این قشر به وجود بیاید، کل نظام سلامت دچار مشکل خواهد شد؛ به همین جهت باید مشکلات پرستاران هرچه سریع‌تر حل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان همچنین با بیان اینکه پرستاران زینت و جلوه جامعه پزشکی هستند، افزود: باید به پرستاران توجه بیشتری شده و هرگونه مشکل در خصوص این قشر برطرف شود تا بتوانند با آرامش خیال به جامعه و بیماران بهترین خدمات را ارائه دهند.

شادنوش با اشاره به اینکه جامعه پزشکی به هم مرتبط است و اگر یک بخش از این جامعه دچار مشکل شود قطعاً برای دیگر بخش‌های دیگر این جامعه نیز مشکلاتی به وجود خواهد آمد، تصریح کرد: جامعه پزشکی به‌صورت گروهی کار می‌کند و هیچ بخش از این جامعه نمی‌تواند به‌صورت جداگانه فعالیت کند.

وی گفت: پرستاران انرژی نظام سلامت هستند و اگر این قشر زحمت‌کش در کنار دیگر اعضای نظام سلامت فعالیت نکنند، قطعاً دوره درمان بیماران دچار مشکلات بزرگی خواهد شد و به خوبی به سرانجام نمی‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با اشاره به اینکه پرستاری یک حرفه و هنر چند بعدی است، اظهار کرد: پرستاران باید در ابعاد مختلف به بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن فعالیت کنند و این قشر جامعه نه ‌تنها باید در حرفه خود صداقت و وجدان کاری داشته باشند، بلکه باید برای موفقیت در کار از هنر پرستاری برخوردار باشند.

شادنوش ادامه داد: انگیزه یکی از مهم‌ترین نیازهای این قشر است که با فراهم کردن امکانات رفاهی برای پرستاران باید در آن‌ها ایجاد انگیزه کنیم تا با نیروی مضاعف در این بخش حساس فعالیت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha