یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 140222

پرستاران در انتظار مصوبات جلسه شورای عالی بیمه که در نیمه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود ،هستند تا خدمات پرستاری تعرفه گذاری شود.

سلامت نیوز: پرستاران در انتظار مصوبات جلسه شورای عالی بیمه  که در نیمه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود ،هستند تا خدمات پرستاری تعرفه گذاری شود.

سید یعقوب جعفری رئیس شورای عالی نظام پرستاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در نیمه دوم اسفند ماه، جلسه شورای عالی بیمه در دفتر ریاست جمهوری بر پا می‌شود. ریاست این شورا که بر عهده رئیس جمهور است با حضور 9 نفر اعضای شورای عالی بیمه برگزار می‌شود که بررسی و تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از دستورات جلسه خواهد بود. 

وی گفت: 9 نفر اعضای اصلی جلسه شورای عالی بیمه عبارتند از وزیر بهداشت و درمان، وزیر رفاه،‌ وزیر اقتصاد، رئیس سازمان نظام پزشکی،‌ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی،،‌ رئیس سازمان بیمه سلامت، رئیس سازمان بیمه تامین اجتماعی، رئیس سازمان بیمه نیروهای مسلح و رئیس کمیته امداد امام خمینی. همچنین از 4 سازمان بیمه‌گر دیگر هم دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه شورای عالی بیمه حضور پیدا کنند. 

جعفری گفت: پرستاران در انتظار بر پایی این جلسه در نیمه دوم اسفند ماه هستند تا خدمات پرستاری تعرفه گذاری شود و امیدواریم با تعیین تعرفه برای بیش از 250 خدمت پرستاری، شاهد رضایتمندی بیشتری در بین جامعه پرستاری کشور باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    3 0
    Gبه امید اجرای درست و با عدالت قانون. و برگشت آرامش به سیستم درمان به مسئولین بیمه خیلی امیدواریم
  • بابک ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    2 1
    این چه شوراییه که میخواد درباره تعرفه گذاری خدمات پرستاری تصمیم بگیره اما رییس سازمان نظام پرستاری حتی به عنوان ناظر هم در اون حضورنداره؟ درحالی که رییس سازمان نظام پزشکی و وزیر بهداشت که از مهمترین مخالفان این طرح هستند،دراون عضوند؟
  • f.k ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    3 0
    سلام.مدتی است نظرها را نمایش نمیدهید و این اصلا خوب نیست. باید یک نفر نماینده ی برحق پرستاران مثل آقای شریفی مقدم هم در جلسه ی به این مهمی حضور یابد