یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 140230

شما از افرادی هستید که به‌ندرت روی حرف و قولشان حساب می‌کنند؟ به خاطر داشته باشید که بدقولی باعث سلب اعتماد دیگران می‌شود و در درازمدت آسیب جدی به روابطتان خواهد زد.

سلامت نیوز: شما از افرادی هستید که به‌ندرت روی حرف و قولشان حساب می‌کنند؟ به خاطر داشته باشید که بدقولی باعث سلب اعتماد دیگران می‌شود و در درازمدت آسیب جدی به روابطتان خواهد زد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه زندگی مثبت، در قدم اول این حقیقت را بپذیرید که بدقولی عمل درستی نیست و با این کار به شخص مقابلتان نشان می‌دهید که به او بی‌توجه هستید. این کار همچنین نشان‌دهنده بی‌احترامی به اطرافیانتان است. برای اینکه این گونه احساسات منفی را در دیگران ایجاد نکنید، برای خودتان برنامه داشته باشید.

تمام کارهایی را که باید در طول روز، هفته یا ماه رسیدگی کنید، در جایی بنویسید تا هیچ‌کدام را از قلم نیندازید. اگر راس یک ساعت خاص با کسی قرار ملاقات دارید، همیشه نیم تا یک ساعت زودتر خود را آماده رفتن به مکان مورد نظر کنید تا اگر در طول مسیر به ترافیک سنگین یا یک اتفاق غیرمنتظره برخوردید، دیر به مکان مورد نظرتان نرسید. اگر واقعا به دنبال جلب نظر دیگران هستید و دوست دارید ارتباطات عمیق و تاثیرگذاری را تجربه کنید، خوش‌قول باشید تا اطرافیانتان روی شما حساب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha