انوشیروان محسنی بند پی رئیس بیمه سلامت ایرانیان با بیان اینکه، هر فردی که بیمه نباشد ما او را بیمه می کنیم، در حقیقت برای ما نه سال جدید تفاوتی دارد و نه تعداد بیمه شوندگان چرا که در هر زمانی ما می توانیم هر کسی که بیمه ندارد را بیمه کنیم و اصل رسالت بیمه ی سلامت ایرانیان آن است که تمام مردم کشور باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و بر اساس قانون هر فردی که فاقد بیمه ی سلامت باشد ما او را تحت پوشش این بیمه قرار می دهیم.

سلامت نیوز: انوشیروان محسنی بند پی رئیس بیمه سلامت ایرانیان با بیان اینکه، هر فردی که بیمه نباشد ما او را بیمه می کنیم، در حقیقت برای ما نه سال جدید تفاوتی دارد و نه تعداد بیمه شوندگان چرا که در هر زمانی ما می توانیم هر کسی که بیمه ندارد را بیمه کنیم و اصل رسالت بیمه ی سلامت ایرانیان آن است که تمام مردم کشور  باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و بر اساس قانون هر  فردی که فاقد بیمه ی سلامت باشد ما او را تحت پوشش این بیمه قرار می دهیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسکانیوز، او در ادامه افزود: به طور کل فکر می کنم حدود یک میلیون نفر در کشور تحت پوشش هیچ بیمه ای  نباشند و دیگر افراد هر کدام تحت پوشش بیمه های سلامت هستند.

رئیس بیمه ی سلامت بودجه ی فعلی را حدود 7 ملیارد دانست و در این باره گفت: در حقیقت تا هفته ی دیگر بودجه ی اصلی را مجلس مشخص می کند اما در حال حاضر ما دو نوع بودجه داریم یک بودجه ی دولتی که 5 هزار ملیارد است و دیگری که از کارکنان دولت و همکاری هایی که با وزرات بهداشت داریم حدود 2500 میلیارد به صورت مستقیم دریافت می کنیم.

او در ادامه افزود: به طور کل ما هیچگونه مشکلی در رابطه با مسائل مالی نداریم و بودجه ی کافی برای بیمه ی سلامت ایرانیان در اختیار ما است.

محسنی بند پی با بیان اینکه، نظام سلامت نظام پیچیده ای است و طبعا با مشکلاتی روبرو خواهیم بود، عنوان کرد: در حیقت از آن جایی که نظام سلامت نظام پیچیده ای است ما با مشکلاتی روبرو هستیم بنابراین باید تمامی تلاش خود را انجام دهیم تا فرآیند کار اصلاح شود و از سوی دیگر تقاضا های القایی کاهش پیدا کند.

او در ادامه افزود: تمامی هدف ما آن است که بر روی توانمند سازی بیمه شدگان کار کنیم و آن را افزایش دهیم، همچنین از سوی دیگر نظارت های خود را بیش از هر چیزی تقویت سازیم و در آخر به کیفیت و رضایتمندی مردم بی اندیشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha