سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت، تاکید کرد: شهروندان برای استخدام نظافتچی و کارگران خدماتی مواظب نظافتچی های قلابی باشند.

سلامت نیوز:  سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت، تاکید کرد: شهروندان برای استخدام نظافتچی و کارگران خدماتی مواظب نظافتچی های قلابی باشند. 

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علی احمد نادری ، گفت: با توجه به نزدیک شدن نوروز و خانه تکانی ، تعدادی از سارقان و افراد سودجو ضمن معرفی خود به عنوان نظافتچی ، اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کنند که لازم است شهروندان در این خصوص دقت کافی را داشته باشند و تنها از کارگران خدماتی شرکت های معتبر خدماتی بهره جویند ضمن اینکه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

نادری این مطلب را با اشاره به خبر دستگیری سارقی بیان کرد که این سارق تحت عنوان نظافتچی از انبار خانه ها سرقت می کرد.

نادری گفت: این سارق در محدوده شرق تهران ، اقدام به سرقت از انبار خانه ها می کرد که در این رویداد ، یکی از شهروندان ساکن محدوده یاد شده طی تماس تلقنی با پلیس اعلام کرد که یک نظافتچی منزل را در حال سرقت از انباری منزلش مشاهده کرده است.

وی افزود : این شهروند، از ماموران درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کنند که بلافاصله ماموران کلانتری به محل اعزام شدند و دقایقی بعد این متهم را تحت تعقیب قرار دادند.
سرهنگ نادری افزود: ماموران ، در این تعقیب و گریز ، موفق شدند متهم را بازداشت و به محل یاد شده منتقل کنند که در این رابطه اهالی محل به ماموران گفتند که این فرد با لباس نظافتچی وارد ساختمان ها می شد و پس از جلب اعتماد اعضای ساختمان ، اقدام به سرقت از انباری ها می کرد.

سرکلانتر چهارم اضافه کرد: با این تفاسیر متهم به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن ضمن معرفی خود به نام  ب  به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل اعتراف و عنوان کرد که با ورود به منازل شهروندان اقدام به سرقت می کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha