معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: تعداد ۳۹میلیون و ۱۸۵هزار و ۱۸۲ویزیت سرپایی تا پایان آذر ماه توسط پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام شده است.

سلامت نیوز:معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: تعداد ۳۹میلیون و ۱۸۵هزار و ۱۸۲ویزیت سرپایی تا پایان آذر ماه توسط پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه تفاهم ،محمد علی همتی افزود:69. 4 درصد از این تعداد، توسط پزشکان عمومی، 24 . 9 درصد توسط پزشکان متخصص و 5 . 6 درصد توسط دندانپزشکان ویزیت شده‌اند.

وی اظهار داشت: همچنین تعداد ۶۷۶‌هزار و ۳۶۳ نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری شده اند که 74 . 1 درصد اشغال تخت را نشان می دهد. همتی، تعداد موارد جراحی در مراکز ملکی سازمان را ۳۸۰ هزار و ۷۸۴ مورد برشمرد و افزود: از مجموع این عمل ها، 16 .6 درصد مربوط به جراحی‌های بزرگ، 31 . 4 درصد مربوط به جراحی های متوسط و ۵۲ درصد مربوط به جراحی های کوچک بوده است.

وی گفت: همچنین تعداد ۱۵۷ هزار و ۴۸ مورد زایمان تا پایان ۹ ماهه سال جاری در مراکز ملکی تامین اجتماعی انجام شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تعداد ۸۹ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۷۳۶ مورد مراجعه به صورت سرپایی در مراکز ملکی تامین اجتماعی انجام شده، اظهار داشت: با در نظر گرفتن تعداد بستری شدگان، بیش از ۸۹ میلیون و ۹۰۱ هزار مراجعه  به مراکز درمانی سازمان انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha