سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

داود روشنایی که بنا به اظهارات خودش قرار بود صبح امروز (سه‌شنبه) حکم قصاص عامل اسیدپاشی به وی اجرا شود، گفت که تصمیم‌گیری در این زمینه به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد.

سلامت نیوز: داود روشنایی که بنا به اظهارات خودش قرار بود صبح امروز (سه‌شنبه) حکم قصاص عامل اسیدپاشی به وی اجرا شود، گفت که تصمیم‌گیری در این زمینه به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد.

این قربانی اسیدپاشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز برای سومین بار در طول 10 سالی که از وقوع این حادثه می‌گذرد، قرار بود حکم قصاص اجرا شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل امروز در زندان رجایی‌شهر کرج - زندان محل نگهداری متهم - حضور پیدا کردم، تیم پزشکی نیز در زندان حاضر بود، ولی به دلیل تکمیل نبودن تجهیزات پزشکی حکم اجرا نشد؛ البته دلیل دیگر قرار گرفتن در ایام فاطمیه عنوان شد.

وی با بیان این که مجددا با خانواده‌ متهم بر سر موضوع اخذ هزینه‌های درمان به توافق نرسیدیم، گفت: خانواده متهم می‌گوید که دیه را به صورت کامل پرداخت می‌کند در صورتی که من رضایت کامل بدهم، اما هزینه‌های درمان من چندین برابر مبلغ دیه است. بارها به آن‌ها گفته‌ام که اگر هزینه‌ درمان مرا پرداخت کنید رضایت خواهم داد.

بر اساس این گزارش، داود روشنایی جوانی است که 10 سال قبل به دلایلی نامشخص در تهران مورد اسیدپاشی قرار گرفت و چشم چپ و بخشی از صورتش را از دست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha