رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری در نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر دیروز (سه شنبه) برگزار شد، برای اجرای سریع نظام رتبه بندی معلمان قول مساعد داد.

سلامت نیوز: رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری در نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر دیروز (سه شنبه) برگزار شد، برای اجرای سریع نظام رتبه بندی معلمان قول مساعد داد.

محمدمهدی زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حاشیه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی زمینه بهبود وضعیت معیشتی معلمان و اجرای طرح رتبه بندی معلمان با رییس جمهوری گفت و گو کردم.

وی بیان کرد: در این گفت و گو خواسته شد که لایحه رتبه بندی معلمان سریعتر به مجلس ارسال شود که رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش از آن استقبال کردند.

زاهدی ابراز امیدواری کرد که بزودی شاهد خبرهای خوشی از سوی دولت در این زمینه باشیم.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین درباره بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال آینده گفت: مجلس شورای اسلامی در حین بررسی لایحه بودجه سال 94 کل کشور به پیشنهاد این کمیسیون مبنی بر افزایش سقف بودجه این وزارتخانه رای داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با این مصوبه حدود 25 هزار میلیارد ریال به بودجه سال آینده وزارت آموزش و پرورش افزوده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha