چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

هر کدام از اعضای باند سرقت وظیفه خاصی داشتند؛ یکی نقش خواستگار را بازی می‌کرد و ۲ نفر دیگر به‌عنوان خواهر یا فامیل او وارد عمل می‌شدند تا بتوانند از خانه دختران ثروتمند سرقت کنند.

سلامت نیوز:هر کدام از اعضای باند سرقت وظیفه خاصی داشتند؛ یکی نقش خواستگار را بازی می‌کرد و ۲ نفر دیگر به‌عنوان خواهر یا فامیل او وارد عمل می‌شدند تا بتوانند از خانه دختران ثروتمند سرقت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین ،شهریور امسال مأموران كلانتری تجریش در جریان سرقت 2میلیاردی ازخانه مردی در قیطریه قرار گرفتند. در بررسی‌ها معلوم شد زمانی كه اعضای خانواده در مسافرت بودند سارقان به خانه آنها دستبرد زده و اموالشان مانند طلا و جواهرات، سكه‌های طلا و... را به ارزش بیش از 2میلیارد تومان دزدیده‌اند. در ادامه مشخص شد دختر خانواده خواستگاری به نام حامد داشته كه همزمان با سرقت، وی نیز به طرز مرموزی ناپدید شده است.

این پسر جوان زمانی كه به خواستگاری دختر مالباخته رفته بود، مدعی شده بود كه پسر یكی از كارخانه‌داران سرشناس است و چون پدر و مادرش در تهران سكونت ندارند همراه خواهرش به خواستگاری آمده است. حامد حتی خانواده دختر را به آپارتمانی در شهرك غرب برده و مدعی شده بود كه آپارتمان متعلق به خودش است. با این اطلاعات مأموران به سراغ حامد رفتند اما او آپارتمان را تخلیه كرده و متواری شده بود.

درحالی‌كه تحقیقات ادامه داشت، 2مالباخته دیگر هم با مراجعه به پلیس از سرقت‌های میلیونی از خانه‌شان در نارمك و دهكده المپیك خبر دادند. بررسی‌ها نشان می‌داد كه در این سرقت‌ها نیز حامد نقش داشته و مدتی قبل از سرقت به‌عنوان خواستگار، به خانه مالباخته‌ها رفت‌وآمد داشته است. در ادامه معلوم شد كه حامد هنگام رفتن به خواستگاری از یك زن و مرد جوان كمك می‌گرفت. اینها وظیفه داشتند نقش خواهر یا یكی از اقوام خواستگار را بازی كنند.

در ادامه تحقیقات كارآگاهان توانستند حامد و همدستانش را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها اموال سرقتی و یك خودروی جنسیس كه با پول‌های سرقتی خریداری شده بود را كشف كنند. متهمان در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف كردند و در این میان دختر جوان كه سمیرا نام دارد، گفت: من و حامد پس از آشنایی تصمیم گرفتیم در نقش خواستگار، وارد خانه‌ افراد ثروتمند شویم و دست به سرقت بزنیم. در این میان پسرعمه حامد به نام فرشید نیز با ما همدست بود و من و او معمولا نقش خواهر و فامیل خواستگار را بازی می‌كردیم . سرهنگ رحیم فرزام، رئیس پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران گفت: شاكیان احتمالی می‌توانند برای شكایت به پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha