چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 140758

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت، این معاونت در سال آینده(1394)، 14 برنامه توسعه ای و ابتکاری دارد که در شورای معاونان تایید شده و در انتظار تصویب آن در هیات امنا هستیم.

سلامت نیوز:  معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت، این معاونت در سال آینده(1394)، 14 برنامه توسعه ای و ابتکاری دارد که در شورای معاونان تایید شده و در انتظار تصویب آن در هیات امنا هستیم. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان تامین اجتماعی، دکتر منصور اعتصامی در همایش هم اندیشی روسای کانون های همکاران بازنشسته سراسر کشور افزود: اجرای سازو کار ترویج و توسعه مفاهیم تامین اجتماعی از سطح پیش دبستانی تا متوسطه با همکاری آموزش و پرورش، ترویج مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، تولید و پخش انیمیشن های اطلاع رسانی در رسانه ملی در مراکز بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی در سال 94، تولید و پخش برنامه های مشارکتی کارشناسی محور در رسانه ملی، اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و اجتماعی با شهرداری تهران، برگزاری المپیاد ورزشی و فرهنگی بازنشستگان و تولید و ساخت بازی های رایانه ای با رویکرد فرهنگ سازی اجتماعی در تمامی حوزه های سازمانی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: فرهنگسازی و ارتقا سطح آگاهی عمومی، تعامل موثر با شرکای اجتماعی و تقویت اعتماد و افزایش رضایتمندی ذینفعان خط مشی های معاونت فرهنگی و اجتماعی است.

وی گفت: همگرایی و انسجام در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد کارآمدسازی و بهره مندی از شیوه های اثربخش، ارتقاء و گسترش فرهنگ بیمه های اجتماعی بدنه تصمیم سازان کشور از طریق تعاملات متنوع (به ویژه چهره به چهره)،بهره مندی از مشارکت مؤثر شرکای اجتماعی در فرایند تصمیم سازی از راهبرد های معاونت فرهنگی و اجتماعی است.

اعتصامی افزود: ایجاد تعامل مستمر و حداکثری در حوزه های فرهنگی سازمان تامین اجتماعی از طریق مشارکت و همکاری با نهادهای علمی، تغییر رویکرد فرهنگی و اجتماعی از وظیفه مداری به مشتری مداری در اجزای و ارکان سازمان، شناسایی و بهره مندی از نیروهای توانمند حوزه های فرهنگی از طریق شبکه های نوین ارتباطی و افزایش اعتماد عمومی از طریق روان سازی و تسهیل ارتباطات و شفاف سازی تعاملی ذینفعان با سازمان از راهبردهای معاونت احیای شده فرهنگی است که با جدیت به دنبال اجرای آن است.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه ها می کنیم و امیدواریم با اجرای راهبردها و برنامه ها اثرات خوب و ارزشمندی را در سازمان تامین اجتماعی شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha