جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 140854

سلامت نیوز:۱۰۰ کودک و نوجوان بی سرپرست در قالب طرح «سلامت فرزندان ما»مورد معاینه دهان و دندان قرار گرفتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، بسیج جامعه دندانپزشکان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و درمانگاه خیریه حضرت قاسم بن الحسن(ع) جمعه ۱۵ اسفند دومین طرح سلامت فرزندان ما را برگزار کرد.

مسئول بسیج جامعه دندانپزشکان  گفت: در این طرح که برای دومین بار برگزار می شود، ۱۰۰ کودک و نوجوان بی سرپرست و یا بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد معاینه و درمان اولیه دهان و دندان قرار گرفتند.

دکتر عباس هنردوست افزود: ابتدا این افراد به همراه مادرانشان در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی مذهبی حضرت قاسم بن الحسن (ع) حضور یافته و آموزشهای اولیه به آنها ارائه شد. سپس کودکان در گروههای شش نفره به درمانگاه اعزام شدند و مورد معاینه و خدمات فیشورسیلندر، فلوراید تراپی، شیارکشی و ترمیم های سطحی قرار گرفتند.

عضو هیات مدیره درمانگاه خیریه حضرت قاسم بن الحسن(ع) خاطرنشان کرد: برای افرادی که نیازمند درمانهای پیشرفته هستند نیز پرونده تشکیل شد تا نسبت به درمان آنها اقدام شود.

هنردوست یادآور شد: کلیه خدمات ارائه شده در این طرح رایگان بوده و پزشکان و پرستاران عضو بسیج جامعه دندانپزشکان به صورت داوطلبانه در این طرح مشارکت داشتند و هدایایی نیز توسط خیرین به این کودکان اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha