سلامت نیوز:وزیر ورزش و جوانان گفت:«باید موانعی را که بر سر راه ازدواج وجود دارد، برطرف کنیم.»

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری برنا،دکتر گودرزی: «کاری که ما می توانیم انجام دهیم، تغییر نگرش و ایجاد یک فضای فرهنگی برای تکریم موضوع ازدواج برای نسل جوان است. این اتفاق تحت تاثیر عوامل مختلف رخ داده است و باید موانعی هم که بر سر راه است، برطرف کنیم.»

وی افزود:«یقینا این کار به تحلیل های علمی و جامعه شناختی دقیق نیاز دارد. کار ما در واقع آشناسازی نهادهای مرتبط با موضوع جوان است. امروز هم دیدیم که نهادهای زیادی در حال تلاشند،چرا که این کار باید به صورت فرهنگی عمومی پیگیری شود.»

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که در طول یک سال و نیم گذشته وزارتخانه چه کارهایی برای بهبود روند ازدواج جوانان انجام داده است، گفت:« لیستی از 180 آیتم که در طول یک سال و نیم انجام شده، مثل آشنا سازی سازمان‌های ذیربط با این مفهوم و دادن دستورالعمل اجرایی به آن ها و پیگیری از این سازمان ها داریم. در واقع معاونان وزرا همه درگیر هستند. این یکی از اقدامات اساسی است و اثراتش را هم می‌بینیم.»

دکتر گودرزی ادامه داد: «در وزارتخانه‌ها جلساتی برای اجرایی کردن این امر در حال برگزاری است و گروه های زیادی این امر را دنبال می کنند. ما هم پیگیر هستیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha