سلامت نیوز:مصرف لبنیات در حفظ سلامتی مردم نقش بسیار مهمی ایفا می کند هر ایرانی باید در مجموع 160 کیلوگرم لبنیات در طول سال مصرف کند اما متاسفانه با پایین آمدن سطح خرید مردم مصرف سرانه لبنیات در کشور نیز کاهش یافته است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا،مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران در رابطه با قیمت گوشت قرمز در بازار گفت: با توجه به اینکه کمبود عرضه گوشت در بازار وجود ندارد میان عرضه و تقاضا تعادلی نسبی دارد قیمت این محصول نباید بالاتر از کیلویی 28 هزار تومان باشد.

سعید سلطانی  با اشاره به مصرف سرانه گوشت قرمز که یازده  کیلوگرم تعیین شده است، اظهار کرد: مصرف این محصول نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است در صورتی که میزان تولید گوشت قرمز در سال حدود 800 هزار تن می باشد.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران ضمن تاکید براینکه هیچ کمبودی برای تامین گوشت قرمز در کشور وجود ندارد، افزود: شایعاتی که راجع به کمبود و نیاز به واردات در کشور وجود دارد تنها منافع عده ای که از واردات این محصول سود می برند را تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه یارانه شیر نباید قطع می شد، گفت: برای شیر باید یارانه ای تعلق می گرفت نه اینکه یارانه این محصول قطع شود.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران گفت: مصرف لبنیات در حفظ سلامتی مردم نقش بسیار مهمی ایفا می کند هر ایرانی باید در مجموع 160 کیلوگرم لبنیات در طول سال مصرف کند اما متاسفانه با پایین آمدن سطح خرید مردم مصرف سرانه لبنیات در کشور نیز کاهش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha