جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 140880

سلامت نیوز:یک فعال زیست محیطی با بیان اینکه چهارشنبه‌ آخر سال روز ضد محیط زیست شده است، گفت: انفجار ترقه‌ها در کنار آلودگی هوا با آلودگی صوتی و نوری همراه می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ،حسین عبیری گلپایگانی ، با اشاره به کاشت 20 نهال به یاد محیط‌بانان و جنگلبانان شهید اظهار داشت: امروز در منطقه کن و سولقان در کنار کاشت 20 نهال برای محیط‌بانان شهید از درختی که بیش از 500 سال از عمر آن می‌گذرد، تجلیل خواهد شد و تلاش می‌شود نام یکی از مشاهیر را روی این درخت نامگذاری کنند.

این فعال محیط‌ زیست در ادامه افزود: با توجه به نزدیک شدن به سفرهای نوروزی، باید مسافران به حفظ محیط زیست توجه ویژه‌ای داشته باشند اما متأسفانه برخی سفرهای نوروزی نه برنامه‌ریزی شده و نه مسئولانه است.

وی گفت: البته پیش از فرا رسیدن سفرهای نوروزی، روز چهارشنبه‌ آخر سال فرا می‌رسد که به دنبال این روز، شاهد تخریب گسترده محیط زیست هستیم.

عبیری گلپایگانی با بیان اینکه روز چهارشنبه‌ آخر سال به روز ضد زیست‌‌محیطی تبدیل شده است، ادامه داد: انفجار ترقه‌ها و سایر مواد انفجاری، علاوه بر آلودگی شدید هوا منجر به آلودگی صوتی و نوری می‌شود که این امر صدمات زیادی را برای انسان‌ها و محیط زیست به همراه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد شرافت ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    چهارشنبه آخر سال روز ضد محیط زیست شده است تاريخ : جمعه پانزدهم اسفند ۱۳۹۳ چهارشنبه آخر سال روز ضد محیط زیست شده است 1- الودگی صوتی 2- الودگی هوا 3- الودگی بهداشت محیط 4- الودگی محیط زیست 5-تهدید سلامت بیماران قلبی - روانی -سالمندان- زنان باردار 6-درگیری مردم وخانواده ها با پلیس ومقامات قضایی 7 - خسارات مالی -جانی 8- مسایل فرهنگی - اجتماعی - سیاسی کارشناس مهندسی بهداشت محیط مهندس محمد شرافت دوستاران محیط زیست استان تهران ngo22.ir