وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت سال تحصیلی جاری را اعلام کرد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد با توجه به اینکه نتایج آزمون براساس مدارک ارائه شده توسط داوطلبان استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب هستند در صورت محرز شدن خلاف موارد مربوطه در هر مرحله از آزمون و یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسئولیت آن به عهده داوطلب خواهد بود و طبق مصوبات هئیت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با داوطلب برخورد خواهد شد.

آزمون مرحله دوم (شفاهی) از دوم تا پنجم دی ماه سال جاری بر اساس جدول اعلام شده و شامل بررسی توانایی های علمی و قدرت انتقال مطالب، سوابق آموزشی و پژوهشی و سوابق اجرایی در محل مرکز سنجش آموزش پزشکی در وزارت بهداشت برگزار می شود.

داوطلبان باید اصل و کپی مدارک مستند دال بر سوابق آموزشی و پژوهشی و اجرایی خود را  جهت ارائه به هیئت مصاحبه کننده به همراه داشته باشند. و فرم سوابق اعلام شده را تکمیل کرده و در روز مصاحبه به هیئت مصاحبه کننده ارائه کنند.

همچنین داوطلبان ‌باید در روز مصاحبه اصل و کپی مدرک زبان انگلیسی که تاریخ آن از اول شهریور سال 85 تا 7 آذر سال 87 باشد، را به همراه داشته باشند. داوطلبانی که از سهمیه مربیان و کارشناسان ارشد استفاده کرده اند  در روز مصاحبه باید کپی و اصل مدارکی را که نشاندهنده 5 سال سابقه استخدام رسمی (آزمایشی – قطعی)، پیمانی و یا خدمات طرح نیروی انسانی با مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر تا تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری باشد، را به همراه داشته باشند.

این داوطلبان در صورت پذیرفته شدن باید در زمان ثبت‌نام در دانشگاه موافقت ‌نامه بدون قید و شرط جهت ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری را به دانشگاه محل تحصیل ارائه کنند و همچنین ارائه حکم ماموریت آموزشی حداکثر تا پایان اولین نیمسال تحصیلی جهت اینگونه پذیرفته شدگان الزامی است. مسئولیت عدم ارائه آن بر عهده پذیرفته ‌شدگان است.

داوطلبینی که با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران در مرحله اول آزمون پذیرفته شده‌اند در روز مصاحبه ‌باید اصل و کپی مدرک رزمندگی را به همراه داشته باشند.

پذیرفته ‌شدگانی که به هر دلیل نمی توانند در آزمون مرحله دوم شرکت کنند یا از شرکت در مرحله دوم آزمون منصرف شده اند باید مراتب را حداکثر تا تاریخ 30 آذر ماه جاری به طور مکتوب به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کنند. غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به هر دلیل، به منزله انصراف بوده و انجام مصاحبه مجدد برای این داوطلبان امکان‌پذیر نیست.

کارنامه داوطلبانی که در مرحله اول آزمون پذیرفته نشده‌اند در شبکه اینترنت قرار خواهد گرفت و داوطلبان با وارد کردن کد رهگیری می ‌توانند کارنامه خود را مشاهده کنند.

داوطلبان در صورت داشتن اعتراض به درصد پاسخ دروس امتحانی حداکثر تا تاریخ 30 آذر ماه جاری اعتراض خود را فقط به صورت اینترنتی در فرم مربوطه به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند. هرگونه اعتراض خارج از فرم مربوطه و به صورت حضوری، کتبی، تلفنی و ... باشد، پاسخ داده نمی شود.

نحوه و زمان مصاحبه داوطلبان واجد شرایط استفاده از آئین نامه ظرفیت مازاد پذیرش دانشجو دکتری تخصصی که در آزمون شرکت کرده اند به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش مازاد متعاقباً از طریق شبکه اینترنت اعلام خواهد شد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد که پاسخنامه داوطلبانی که مدرک تحصیلی آنها مطابق با مدارک مورد پذیرش رشته نبوده است،  نمره زبان کمتر از حدنصاب اعلام شده باشد،  مدارک زبان صادره از مراکزی که فاقد اعتبار بین المللی است و داوطلبانی که تاریخ آزمون زبان آنها فاقد اعتبار لازم بوده است، تصحیح نشده است.

پذیرفته شدگان مرحله اول باید بر اساس جدول ظرفیت پذیرش اعلام شده از تاریخ سه شنبه 26 آذر ماه نسبت به انتخاب اولویت محل تحصیل خود از طریق اینترنت اقدام کرده و از فرم مربوطه پرینت گرفته و در روز مصاحبه این فرم را به مسئولان مربوطه تحویل دهند. در صورت عدم دریافت فرم انتخاب محل تحصیل در روز مصاحبه توسط مرکز سنجش ، مسئولیت عواقب بعدی و حذف از لیست قبولی به عهده داوطلب خواهد بود.

نتایج نهایی آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در تاریخ 16 دی ماه اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha