سلامت نیوز:سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۵۴۷ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۴ هزار و ۱۶۲ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۴۱۶ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، حسین درویشی با اشاره به این که ۲۵۹ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۷ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۳۵ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته مربوط به برف و کولاک، ۱۵ مورد کوهستان، ۶ مورد سیل و آبگرفتگی، ، ۳ مورد زمین‌لرزه، ۳ مورد توفان و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.


وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۴ هزار و ۲۱۰ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۲ هزار و ۲۹۲ تن در برف و کولاک، ۹۹۷ تن در جاده، ۷۶ تن در سیل و آبگرفتگی، ۲۷ تن در کوهستان، ، ۶۶ تن در شهرها، ۲۳ تن در ریزش آوار، ۲۵۱ تن در توفان و مابقی در سایر موارد  حادثه دیده‌اند.
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۴ هزار و ۱۶۲ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۲ هزار و ۲۹۲ تن در برف و کولاک، ۹۵۴ تن در جاده، ۲۵۱ تن در توفان،  ۷۶ تن در سیل و آبگرفتگی، ۶۸ تن در شهرها،  ۲۶ تن در کوهستان، ۲۳ تن در ریزش آوار و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.
وی به اسکان اضطراری ۴۱۶ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۴۳۱ تن نجات یافتند که ۲۷۴ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۵۷ تن سرپایی درمان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha