وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش 600 هزار نفر به بیمه شدگان اجباری سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشورخبرداد.

سلامت نیوز: وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش 600 هزار نفر به بیمه شدگان اجباری سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشورخبرداد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی بجنورد، یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید را افزایش و ارتقای دفترچه های تأمین اجتماعی در سطح کشور دانست و افزود: خوشبختانه بیمه ها هر روز بهتر از دیروز عملکرد داشته اند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این تعداد بیمه شدگان و جلوگیری از ریزش 240 هزار اشتغال در کشور، نشان دهنده این است که در سال جاری حدود 400 هزار اشتغال توانستیم ایجاد کنیم و از تعطیلی بسیاری از صنایع جلوگیری کنیم.
دکتر ربیعی، به هزینه 120 هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه درمانی برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی در سطح کشور در سال جاری اشاره کرد و افزود: همچنین نیمی از این هزینه کردها برای خرید خدمات درمانی غیر مستقیم صرف شده است.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی درصدد است عرضه خدمات درمانی را در مراکز ملکی ارتقاء دهد، گفت: این سازمان علاوه براین اینکه بیش از 6 هزار میلیارد تومان در مراکز ملکی هزینه می کند، برای خانواده های کارگران ومستمری بگیران هم حدود 6 هزار میلیارد تومان از طریق انعقاد قرار داد با مراکز درمانی مختلف اعم از دولتی، خصوصی و خیریه؛ خرید خدمت می کند.
ربیعی بابیان اینکه امروز تمام مراکز درمانی آزمایشگاه ها و پاراکلنیک ها، مراکز تصویر برداری غالبا تمایل به قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی دارند، اظهار داشت: این بخاطر این است ماتوانستیم بسیار از بدهی های خود را به مراکز درمانی پرداخت و خرید خدمت درست انجام دهیم.
وی از ارتقاء مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی خبرداد و گفت: در حال حاضر چهار بیمارستان در دست افتتاح داریم.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر برای سال جاری عیدی تمام بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت شده و مشکلی وجود ندارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه همچنین از سه مجتمع تولیدی صنعتی استان خراسان شمالی ازجمله مجتمع فولاد، لوله گستر و شرکت آذین فوج اسفراین بازدید و به مشکلات کارگران از جمله مسائل بیمه‌ای آنان را رسیدگی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha