سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از برگزاری اولین همایش استانی پژوهش های زیست محیطی دانش آموزی استان تهران در شهرستان دماوند خبر داد .

سلامت نیوز: سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از برگزاری اولین همایش استانی پژوهش های زیست محیطی دانش آموزی استان تهران در شهرستان دماوند خبر داد . 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر ، عباس میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: مراسم همایش  استانی پژوهشهای زیست محیطی دانش آموزی  برای اولین بار در پایان هفته گذشته در سالن  همایش اداره آموزش و پرورش شهرستان  دماوند برگزار شد .

وی افزود: در این مراسم مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند - فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و محمودی فرد فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاهی  و فرهنگیان استان و تشکلهای مردم نهاد  حضور داشتند . 

میرزا کریمی  اظهار داشت: در این همایش سه مقاله برتر  استانی ارائه و به گروههای اول تا سوم جوایزی از سوی  اداره کل آموزش و پرورش  استان اهداء شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند تصریح کرد: مقاله سه گروه  از  دانش آموزان ناحیه یک آموزش و پرورش شهر ری که در خصوص اثرات زیست محیطی پالایشگاه نفت ری بود به عنوان کاملترین و جامع ترین پژوهش  در این همایش اعلام شد.

وی خاطر نشان کرد:  فرهنگ محیط زیست  باید از ابتدا در مدارس به دانش اموزان که آیندگان این مرز و بوم هستند آموخته شود چرا که آشنایی با محیط زیست راهگشای  مشکلات زیست محیطی خواهد بود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha