رشیدیان گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حوزه نظارتی خود در مدخل‌های ورودی و خروجی شهر تهران، نظارت‌های بسیار شدید بر اماکن و استراحتگاه‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی بصورت محسوس و نامحسوس انجام خواهد داد.

سلامت نیوز: رشیدیان گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حوزه نظارتی خود در مدخل‌های ورودی و خروجی شهر تهران، نظارت‌های بسیار شدید بر اماکن و استراحتگاه‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی بصورت محسوس و نامحسوس انجام خواهد داد.

دکتر آرش رشیدیان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز و شروع تعطیلات و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی طبق روال سنوات گذشته، دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حوزه‌های نظارتی خود در مدخل های ورودی و خروجی شهر تهران، نظارت‌های بسیار شدید را بر اماکن و استراحتگاه‌ها و همچنین مراکز توزیع مواد غذایی آغاز می‌کند که این بازرسی‌ها بصورت محسوس و نامحسوس اتفاق خواهد افتاد. 

وی اشاره کرد: میزان بازدیدها و بازرسی‌ها زیاد خواهد بود، ضمن اینکه در تمام طول تعطیلات نوروزی، نیروهای بازرسی،‌ بصورت کشیک در تمام ساعات شبانه روز، نظارت‌ها را انجام خواهند داد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha