وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از اجرای طرح تحول نظام سلامت، در حکم نقشه راه این وزارتخانه برای تکمیل این طرح است.

سلامت نیوز:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از اجرای طرح تحول نظام سلامت، در حکم نقشه راه این وزارتخانه برای تکمیل این طرح است. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا سیدحسن قاضی زاده هاشمی شنبه شب در حاشیه افتتاحیه مرکز پژوهشی، بهداشتی و درمانی زایشگاه بنت الهدای بجنورد اظهار کرد: رضایت معظم له باعث دلگرمی مجموعه وزارت بهداشت در تداوم عمل به وظایف خود برای تحول در نظام سلامت است.

وی اضافه کرد: رهبری از کار ما پزشکان در حوزه سلامت به عنوان ایثار یاد کردند و ما باید به این ایثارگری برای تامین سلامت افتخار کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت با قوت در کشور ادامه خواهد یافت و این سیاست رفاهی دولت یازدهم باحمایت رهبر معظم انقلاب، مجلس شورای اسلامی و همکاری پزشکان و مدیران درمانی کشور عملی شده است.

هاشمی اضافه کرد: هدف ما از اجرای این طرح کاهش بار درمانی از دوش مردم بود که این خواست به خوبی در حال محقق شدن است.

وی در مورد پشتیبانی وزارت بهداشت و درمان از طرح های بهداشتی خراسان شمالی، بخصوص، طرح توسعه تنها زایشگاه این استان در بجنورد گفت: این وزارتخانه برای رفاه مردم این خطه در قالب طرح تحول نظام سلامت هرگونه همکاری را با مدیران استانی و بهداشتی خواهد داشت.

وزیر بهداشت و درمان در این نشست قول پرداخت 30 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح توسعه زایشگاه بنت الهدای بجنورد، که سابقه 60 ساله در حوزه درمانی دارد را داد تا این طرح در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

مرکز آموزشی، پژوهشس و بهداشتی درمانی زایشگاه بنت الهدی (س) شهر بجنورد با اعتبار 35 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

زایشگاه بنت الهدای بجنورد، تنها زایشگاه در استان 867 هزار نفری خراسان شمالی است که ماهانه حدود 600 نوزاد در این بیمارستان متولد می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha