معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، اردوی دانشجویی" گنبد گیتی" را به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برگزار کرد.

سلامت نیوز: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، اردوی دانشجویی" گنبد گیتی" را به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برگزار کرد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی ، معاونت فرهنگی این واحد همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و با هدف ایجاد شرایط بهره مندی دانشگاهیان از محیط طبیعی كوهستان وحفظ سلامت جسم و روان ایشان و حفاظت ازمحیط زیست و همچنین تقویت روحیه نشاط و سرزندگی در دانشجویان واستفاده از فضای مناسب كوهستان برای انجام برخی فعالیتهای فرهنگی،در قالب"برنامه فرهنگی هماهنگ کشوری گنبد گیتی" اردوی دانشجویی را برای 50 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در روز جمعه15اسفند ماه سال جاری در ارتفاعات شمال تهران (پارک سورتمه تهران)برگزار نمود.
در این برنامه و طبق هماهنگی هایی که جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با شهرداری منطقه یک تهران انجام داده بود دانشجویان ضمن کوهپیمایی و بهره مندی از فضای کوهستان مراسم کاشت نهال را هم انجام دادند و در طول انجام این کار از توضیحات کارشناسان محیط زیست شهرداری تهران در مورد نحوه کاشت ونگهداری از درخت، پوشش گیاهی منطقه دربند و نحوه پرورش گل وگیاه در فضاهای بسته وآپارتمانی بهره مند شدند.
همچنین در پایان این برنامه که با استقبال خوب دانشجویان برگزار شد مسئولین اردو توضیحاتی درخصوص مسابقه خاطره نویسی و عکاسی که در حاشیه این برنامه برگزارخواهد شد را ارائه و فرم های مربوطه را بین دانشجویان توزیع نمودند.

درختکاری دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha