به همین راحتی دو سالگی رو پشت سر گذاشتیم و وارد سومین سال فعالیت خود شدیم، 27آذر1385 بود که اولین سامانه خبری در حوزه سلامت و بهداشت را با عنوان «سلامت نیوز» راه اندازی کردیم.

می خواهیم اوج بگیریم
در ابتدا همه می پرسیدند با چه پشتوانه ای این کار را شروع کردید؟ چه منبع مالی پشت سر شماست، چه شخصی یا ارگانی شما را حمایت می کند و ... راست هم می گفتند، متاسفانه فضای رسانه ای به گونه ای شده که  تا به جایی وصل نباشی و از جایی امکانات و منابع مالی به شما ندهند یا نمی توان کار کرد یا می توان شروع کرد اما مجبور می شوی زود به پایان برسانی.
دروغ چرا، یک سرمایه عظیم داشتیم و آن هم همت  و هدف؛ برای رسیدن به هدفمان حاضر بودیم از جیب خودمان هزینه کنیم و حتی ضرر هم بدهیم.
هدفمان چه بود؟ اینکه بگوئیم ایهاالناس تا سالم نباشید نه زندگی درستی خواهید داشت، نه می توانید به خوبی کسب درآمد کنید و نه می توانید موفق شوید، سلامتی نیز جز با آگاهی به دست نمی آید، باید سلامت بود تا به پدر و مادر، به فرزند و همسر عشق بورزیم و برای آنها تلاش کنیم، باید سلامت بود تا در کار، درست تصمیم گرفت، باید سلامت بود تا به یکدیگر احترام بگذاریم و با هم یکی شویم و تلاش کنیم برای ساختن زندگی های بهتر، روزهای زیباتر و آینده ای بهتر.
باید سالم بود تا بتوانیم جامعه و کشور خود را بسازیم و باید سالم باشیم تا از انسان بودن خود لذت ببریم.
حال که دوسال تمام با شما بودیم و نام ما را بسیاری از اهالی این سرزمین می شناسند، نه سر خود را آنچنان بالا می گیریم که دیگر موانع جلوی پای خود را نبینیم و نه خود را هیچ می انگاریم چرا که ما شما را داریم، از امروز می خواهیم «سلامت نیوز» دیگری باشیم، نه که هدفمان تغییر کرده باشد، نه! می خواهیم بهتر باشیم و بتوانیم مخاطبان بیشتری را جلب کنیم، می خواهیم اثرگذارتر شویم و می خواهیم به همه آنهایی که دو سال پیش می گفتند زمین خواهید خورد بگوئیم که زمین نخوردیم که هیچ، می خواهیم با همیاری و همفکری عزیزانی که در این دو سال مخاطب ما بودند اوج بگیریم، می خواهیم سلامتی و فرهنگی سلامتی را در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری نهادینه کنیم، می خواهیم همه سالم باشیم تا ایران را آنگونه که شایسته است بسازیم.
ما را از یاد نبرید و ما را در اوج گرفتن یاری کنید تا همه با یکدیگر اوج بگیریم.
والسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha