وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان گیلان، از بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان رودبار بازدید کرد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان گیلان، از بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان رودبار بازدید کرد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی  در سفر به استان گیلان، از بیمارستان 32 تخت خوابی ولیعصر (عج) رودبار بازدید کرد.

این بیمارستان شامل بخش های داخلی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، CCU ، دیالیز و اورژانس است و دو جراح عمومی، یک متخصص زنان، یک متخصص قلب، یک متخصص اورولوژی، یک متخصص چشم، یک متخصص داخلی، یک متخصص ارتوپد و دو متخصص بیهوشی در این بیمارستان، خدمات درمانی ارائه می کنند.

شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

افتتاح مرکز تخصصی و فوق تخصصی 17 شهریور رشت و بخش رادیولوژی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت و بازدید از بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی از دیگر برنامه های امروز وزیر بهداشت در سفر به گیلان است.

حضور وزیر بهداشت در گلزار شهدای املش ، افتتاح بیمارستان نیکوکار املش، افتتاح بخش دیالیز شهید انصاری رودسر، بازدید از بیمارستان شهید امینی لنگرود، افتتاح بیمارستان غدیر سیاهکل، بازدید از بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه و نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برنامه های فردا (دوشنبه) وزیر بهداشت در این استان است.

بر اساس آخرین آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 22 بیمارستان دولتی با دو هزار و 338 تخت در استان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    عالیه .بعد از پزشکیان و این وزیر و حالا هم این سایت شما که پرسنل این بیمارستان را 10 نفر متخصصی می داند که دارند در این بیمارستان ارائه خدمت می کنند!!!!!! پرستار و بهیارو خدمتکار و ... همه هم نقش ..شم را بازی می کنند