مدیر کل روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: به دنبال تشدید آلودگی هوا در استان و رسیدن آن به مرز بحرانی، مدارس بندرعباس در شیفت بعد ازظهر تعطیل شدند.

سلامت نیوز: مدیر کل روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: به دنبال تشدید آلودگی هوا در استان و رسیدن آن به مرز بحرانی، مدارس بندرعباس در شیفت بعد ازظهر تعطیل شدند. 

نعمت روزپیکر در گفت‌و‌گو با آنا، با اشاره به علت تعطیلی مدارس در شیفت بعد از ظهر شهرستان بندرعباس اظهار کرد: به دنبال تشدید آلودگی هوا در استان و رسیدن آن به مرز بحرانی، مدارس بندرعباس در شیفت بعد ازظهر تعطیل شدند.

وی تاکید کرد: این تعطیلی شامل حال تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان بندرعباس است، البته مدارس ابتدایی شیفت صبح میناب نیز به علت آلودگی هوا تعطیل بودند.

روزپیکر در خصوص تعطیلی مدارس در سایر شهرستان‌ها اضافه کرد: فرمانداری‌ها می‌توانند با توجه به میزان آلودگی هوا و شرایط جوی نسبت به تعطیلی مدارس اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: هم اکنون نمی‌توان درباره تعطیلی مدارس در روز آینده اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: ما منتظر نظر کارشناسی کارگروه بحران برای اعلام تعطیلی مدارس در روز آینده (یکشنبه) هستیم که تا شب اعلام می‌شود.

روزپیکر خاطرنشان کرد: امروز برای نخستین مرتبه در سال تحصیلی 93-94، مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha