سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱

سلامت نیوز:صایب مدرسی، رییس‌ مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی استان كرمانشاه با تایید این خبر گفت: دانش‌آموزان دبستان شهید‌مطهری سنقر، روز یكشنبه به دلیل مصرف شیر توزیع‌شده در سطح‌مدرسه دچار مسمومیت شدند كه خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای اورژانس همگی آنها به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی روی آنها انجام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازروزنامه اعتماد،مدرسی با اشاره به مساعد بودن وضعیت دانش‌آموزان ادامه داد: برای تعدادی از دانش‌آموزان مسموم دستگاه اكسیژن وصل شد و برای تعدادی دیگر نیز كه مشكلات تهوع داشتند اقدامات درمانی انجام شد، اما در حال‌حاضر حال همگی آنها مناسب است و مشكل جدی ندارند. تایید خبر مسمومیت دانش‌آموزان سنقری از سوی مدرسی در حالی است كه عزت‌الله پیشوایی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان‌سنقر با تكذیب این خبر، روایت دیگری از این اتفاق ارایه داده است.

او در این باره گفت: روز گذشته، یكی، دو نفر از دانش‌آموزان احساس دل‌درد كرده بودند كه سریعا با اورژانس تماس گرفته شد و تعدادی از دانش‌آموزان به بیمارستان منتقل شدند. پیشوایی با اشاره به بازگرداندن دو دانش‌آموز به مدرسه پس از مساعد شدن شرایط جسمانی ادامه داد: علاوه بر مدیر و تعدادی از معلمان مدرسه، مسوول مركز بهداشت شهرستان هم از شیرها استفاده كرده و گفته است كه شیرها مشكلی ندارند اما برای اطمینان بیشتر آنها را به آزمایشگاه برده است. این اتفاق برای دومین بار است كه در یك ماه اخیر در مدارس سنقر رخ می‌دهد. ماه‌گذشته نیز هفت دانش‌آموز این شهرستان بر اثر استفاده از شیرهای توزیع‌شده در سطح‌ مدرسه مسموم شدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha