مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران درخصوص نصب برچسب غیرمجاز روی در منازل یا دیوارهای شهر گفت: هیچ مصوبه قانونی برای این موضوع نداشتیم و آخرین مصوبه برای سال 42 بوده که در حال پیگیری این موضوع هستیم تا یک الزام قانونی در این زمینه داشته باشیم .

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران درخصوص نصب برچسب غیرمجاز  روی در منازل یا دیوارهای شهر گفت: هیچ مصوبه قانونی برای این موضوع نداشتیم و آخرین مصوبه برای سال 42 بوده که در حال پیگیری این موضوع هستیم تا یک الزام قانونی در این زمینه داشته باشیم .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه قانون جمال کامیاب از اختصاص 10 میلیاردتومان هزینه پاکسازی برچسب ها در مناطق 22 گانه خبرداد و گفت: این امر به دلیل خلأ قانونی است .وی همچنین به بحث نورپردازی معابر و میادین شهر تهران اشاره و بیان کرد: درمحور 17 شهریور و میرداماد به صورت خاص نورآرایی موقت اجرا می شود و 15 بنای شاخص تهران نیز نورپردازی خواهند شد. .

خیابان انقلاب از چهارراه جمال زاده تا چهارراه ولیعصر(ع) و بخشی از خیابان ولیعصر(ع) نیز نور پردازی می شود. وی همچنین از اجرا شدن فاز نخست جزیره میانی میدان راه آهن خبرداد و اظهارکرد: فازنخست ساماندهی میدان راه آهن تا پایان بهار انجام می شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha