مدیر فنی مركز روزانه مراقبت از سالمندان گفت: این مركز پس از دو ماه تعطیلی، با كمك خیرین و گرفتن وام 70 میلیون تومانی، مجددا فعالیت خود را از سر گرفت.

دكتر بیدكی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مركز قاصدك تنها مركز روزانه نگهداری از سالمندان و وابسته به انجمن آلزایمر ایران است كه از حدود 4 سال گذشته فعالیت خود را آغاز كرده است. سال گذشته به پیشنهاد گروهی از خیرین این مركز برای مدت سه سال و به صورت رایگان به مكانی بزرگتر انتقال یافت.

وی در این باره ادامه داد: پس از گذشت كمتر از یك سال از این مدت، از آنجا كه خیرین مكان مورد نظر را احتیاج داشتند، ‌فعالیت‌های مركز قاصدك متوقف و در مجموع به مدت دو ماه تعطیل شد.

دكتر بیدكی گفت: با كمك خیرین و گرفتن وام 70 میلیون تومانی، مركز قاصدك در مجموع با بیش از صد میلیون تومان، ‌مجددا فعالیت‌های خود را از سر گرفت. در حال حاضر به منظور ادامه روند فعالیت‌های این مركز، انجمن آلزایمر ایران ماهانه یك میلیون و دویست هزار تومان به عنوان سود وام 70 میلیونی پرداخت می‌كند و بعد از گذشت پنج تا شش ماه هم باید اصل پول پرداخت شود.

وی افزود: از آنجا كه انجمن آلزایمر انجمنی خیریه بوده و با كمك خیرین اداره می‌شود، پرداخت این مبلغ به سختی انجام می‌شود.

مدیر فنی مركز قاصدك در رابطه با فعالیت‌های این مركز گفت: این مركز اولین مركز روزانه مراقبت از سالمندان در ایران است و از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر به ارائه خدماتی به منظور تقویت حافظه سالمندان مبتلا به آلزایمر، مهارت‌های دستی و فیزیوتراپی برای سالمندان اقدام می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha