چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه زنان سرپرست خانوار به عنوان پشتوانه می تواند دغدغه های این قشر از جامعه را كاهش دهد.

سلامت نیوزنماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه زنان سرپرست خانوار به عنوان پشتوانه می تواند دغدغه های این قشر از جامعه را كاهش دهد.

به گزارش سلامت نیوز، لاله افتخاری ـ نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه «ره آورد» شبكه رادیویی سلامت با اشاره به آخرین وضعیت بیمه زنان سرپرست خانوار افزود: مهم ترین هدف از بیمه كردن زنان سرپرست خانوار، بر طرف كردن نیازمندی های آنان است كه بیمه به عنوان پشتوانه می تواند دغدغه های زنان سرپرست خانوار را كاهش دهد. 

وی افزود: تلاش ما بر این بود كه خانه داری، یك شغل محسوب شود و تمام بانوان خانه دار بیمه شوند؛ منتهی در گام نخست خانم های سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه ای قرار خواهند گرفت.

وی اظهاركرد: این امر به منظور رفع دغدغه ها و مشكلات آن ها و كاهش نگرانی این عزیزان است كه عمدتاً صبورانه و در سكوت مشكلات خود را پشت سر می گذارند. از این رو، بیمه كردن این قشر از جامعه سرمایه گذاری است و زمانی كه ما به خانم سرپرست خانواری كمك می كنیم، در واقع سرمایه گذاری نموده ایم؛ چرا كه آسیب هایی كه ممكن است طی سال ها به دلیل مشكلات این عزیزان، در خانواده و یا جامعه به وجود آید، جلوگیری می كنیم. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان اظهاركرد: بیمه زنان سرپرست خانوار تنها برای افرادی تعلق می گیرد كه هیچ پشتوانه ای ندارند و امیدواریم كه این امر بتواند در كاهش نگرانی و مشكلات آنان موثر واقع شود و این افراد تحت حمایت های ویژه قرار بگیرند.

یادآور می شود، برنامه «ره آورد» كاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 20 به مدت 40 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha