رئیس انجمن رادیوتراپی - انكولوژی ایران گفت: آموزش مداوم پزشكی موجب بالا رفتن سطح یادگیری و به روز شدن اطلاعات پزشكان و نیز ارائه خدمات و تشخیص درمانی بهتر به بیماران می‌شود.

فرهاد سمیعی، دبیر اجرایی همایش سالانه كلینیكال انكولوژی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ارسال 137 مقاله به دبیرخانه همایش اظهار داشت: آموزش پرستاری انكولوژی از برنامه‌های جدید این همایش است؛ كه در قالب 6 كارگاه آموزشی ارائه می‌شود.
وی افزود: این كارگاه‌های آموزشی شامل بررسی «تاثیر روحیه پرستاری بر برآیند مراقبت‌های پرستاری در مبتلایان به سرطان»، «اورژانس های انكولوژی»، «مراقبت پرستاری در رادیوتراپی»، «مراقبت پرستاری و عوارض شیمی درمانی»، «مراقبت پرستاری در تزریق داروهای شیمی درمانی» و «مراقبت پرستاری در استئومی و كلئوستومی» است.
سمیعی با بیان اینكه این همایش دو روزه با محوریت انواع سرطان ها برپا شده است، گفت: سخنرانی، برگزاری پانل‌های تخصصی و ارائه مقالات تحقیقاتی را از دیگر برنامه‌های این همایش دو روزه عنوان كرد.
وی تصریح كرد: انجمن رادیوتراپی انكولوژی ایران طی این همایش از كمال الدین دهشیری از پیشكسوتان این رشته تجلیل كرد.
رئیس انجمن رادیوتراپی - انكولوژی ایران خاطرنشان كرد: سوالی كه همیشه برای ما مطرح است این است كه برگزاری همایش‌هایی از این دست تا چه میزان در یادگیری، بالا بردن اطلاعات و رفع نیازهای پزشكان مفید است؛ به نظر می‌رسد كه این سوالی جدی است كه پاسخش همواره در ابهام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha