دوشنبه ۲ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۰۳
کد خبر: 14169

اعلام برنامه های دومین روز زمستانی رادیو سلامت را در سلامت نیوز بخوانید.

دید و بازدید

عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی  رادیو سلامت که به موضوع صله رحم و فواید آن بر سلامتی و بهداشت روان می پردازد . این برنامه فردا به موضوع کاسه لبریز صبر می پردازد . دید و بازدید هر روز ساعت 8 پخش میشود .

سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب با شرایط جسمانی افراد از قبیل تغذیه شیر خواران ، تغذیه کودکان ، تغذیه نوجوانان و جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه فردا با حضور خانم دکتر ذراتی  به موضوع ارتباط رشد قد کودکان با مصرف کلسیم می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود .
مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد  و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه فردا با حضور مهندس حیدر زاده مشاور محیط زیست در شهرداری به موضوع موشهای خیابانی و آسیب های آنان به محیط زیست می پردازد . مردم و سلامت هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود.
لحظه های عبور
عنوان برنامه ای است که به دوران نوجوانی و رفتارهای پر خطر این دوران می پردازد و با حضور کارشناسان روانشناس و جامعه شناس و خود نوجوانان این دوران را مورد بررسی قرار میدهد . این برنامه روز دوشنبه با حضور دکتر ابراهیمی مقدم روانشناس به موضوع ترس مرضی در نوجوانان   میپردازد . لحظه های عبور دوشنبه ها به سردبیری خانم لعیا متین پارسا  ساعت 30/14 پخش میشود . 
طبیعت شفابخش
 عنوان برنامه ای است که به معرفی طب سنتی و گیاهی می پردازد و به اشکالات شیوه خدمات توسط عطاریها و موانع موجود بر سر ارائه خدمات دانشگاهی می پردازد . طبیعت شفا بخش فردا با حضور دکتر طالب به موضوع خواص پسته میپردازد . طبیعت شفا بخش به سردبیری آقای مزدک شیدایی روزهای دو شنبه ها ساعت 05/14 پخش می شود .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha