مردم در بیمارستان های دولتی بی کیفیت ترین خدمات پرستاری را دریافت می کنند که این مسئله باعث شده رضایت مردم از این بیمارستان ها نسبت به بیمارستان های نیروهای مسلح و خصوصی در کمترین رده قراربگیرد.

مردم از خدمات پرستاری بیمارستان های دولتی کمترین رضایت را دارند

غضنفر میرزا بیگی درگفتگو با خبرنگارسلامت نیوز اظهار داشت: درحوزه رضایتمندی مردم از خدمات پرستاری در بیمارستان های مختلف بررسی های از سوی نظام پرستاری کشور انجام گرفته که بر پایه آن بیمارستا ن ها از کف شصت درصد تا به بالا رده بندی می شوند.

وی با اعلام اینکه نمره خدمات پرستاری در بیمارستان های دولتی بین پنجاه و پنج تا شصت درصد است، افزود: آماری از میزان رضایتمندی مردم از خدمات پرستاری در بیمارستان های دولتی، نیرو های مسلح ، تامین اجتماعی و خصوصی موجود است که نمی توان رسانه ای کرد.

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور  تصریح کرد: وجود قوانین تشویقی، اعمال حاکمیتی پرداخت ها، نبود مشکل اعتباری، داشتن انگیزه و ارتقاء مقام و جایگاه شغلی هر چهار سال یکبار در بیمارستان های نیرو های مسلح باعث شده که پرستاران خدمات پرستاری را با بهترین کیفیت به مردم ارائه دهند و در کسب رضایت عموم جامعه موفق تر عمل کنند.

وی اظهارداشت: میزان رضایت مندی مردم در بخش های خصوصی و تامین اجتماعی نسبت به نیروهای مسلح کمتر است.

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور  خاطر نشان کرد:به منظور ارتقاء رضات مردم از خدمات پرستاری باید نظارت بر عملکرد پرستاری بیش از گذشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha