مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از بی مهری به تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت گفت:‌ با وجود اینکه سازمان تامین اجتماعی بیشترین سهم را در اجرایی کردن طرح بزرگ تحول نظام سلامت داشته است اما متاسفانه این سهم نادیده گرفته و نسبت به آن بی مهری شد.

بی‌مهری به تامین‌اجتماعی درطرح تحول سلامت

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از بی مهری به تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت گفت:‌ با وجود اینکه سازمان تامین اجتماعی بیشترین سهم را در اجرایی کردن طرح بزرگ تحول نظام سلامت داشته است اما متاسفانه این سهم نادیده گرفته و نسبت به آن بی مهری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازخبرگزاری ایسنا، دکتر سید تقی نوربخش در افتتاحیه ساختمان سه منظوره تامین اجتماعی استان سمنان که با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی با بیش از 65 هزار پرسنل اقدامات قابل توجهی در اجرای طرح نظام سلامت داشته است و در مجموع می توان گفت این سازمان کارنامه خوبی در اجرای این طرح ملی داشته است.

نوربخش ادامه داد: اگر عزم واقعی وجود داشته باشد و فعالیت های جهادی در بخش های مدیریتی انجام شود می توان کارهای بزرگی در کشور عملیاتی کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به وارد کردن هجمه های سنگین به سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: با وجود همه این هجمه های سنگین، مدیریت و کارهای خوبی در این سازمان عریض و طویل صورت گرفت.

به گفته وی، سازمان تامین اجتماعی کشور بدون یاری دولت، توانسته است در سال جاری همه تعهدات خود را در قبال مستمری‌بگیران و بازنشستگان پرداخت کند.

تامین اجتماعی امسال بالاترین سود سرمایه گذاری را داشته است

نوربخش تصریح کرد: با وجود تحریم های ظالمانه غرب علیه ملت بزرگ ایران، این سازمان، امسال توانسته است به بالاترین سود سرمایه گذاری دست یابد و در زمینه فعالیت های فرهنگی و اقتصادی گام های بلندی برداشته است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha