موسسه رحمان (رشد، حمایت، اندیشه) با همکاری چهار نهاد مدنی دیگر با هدف ایجاد زمینه‌ی هم‌اندیشی بین اساتید و پژوهشگران و فعالان اجتماعی حوزهی کودکی در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف حول مفهوم کودکی در ایران اقدام به برگزاری اولین همایش ملی «کودکی در ایران» نموده است.

سلامت نیوز:موسسه رحمان (رشد، حمایت، اندیشه) با همکاری چهار نهاد مدنی دیگر با هدف ایجاد زمینه‌ی هم‌اندیشی بین اساتید و پژوهشگران و فعالان اجتماعی حوزهی کودکی در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف حول مفهوم کودکی در ایران اقدام به برگزاری اولین همایش ملی «کودکی در ایران» نموده است.

به گزارش سلامت نیوز انجمن حمایت از حقوق کودکان، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، موسسه پژوهشی کودکان دنیا و شورای کتاب کودک در برگزاری این همایش با موسسه رحمان مشارکت و همکاری می کنند.


این همایش در 4 محور کلی «تاریخ کودکی»، «تصویر کودکی»، «کودکی در زندگی روزمره» و «سیاست کودکی» در مهر ماه 94 در تهران برگزار می شود. مهلت ارسال چکیده مقالات 10 اردیبهشت و مهلت ارسال اصل مقالات 20 مرداد 94 است.


علاقه مندان برای اطلاع دقیق از محورهای همایش و همچنین ضوابط ارائه مقالات می توانند به صفحه اختصاصی این  همایش در پایگاه اینترنتی موسسه رحمان به آدرس www.rahman.org.ir  مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha