وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه به آندسته از مراکز تحقیقاتی که ردیف بودجه مستقل ندارند کمک های ویژه می کند.

دکتر کامران باقری لنکرانی‌ در حاشیه برگزاری جشنواره رازی در پاسخ به ایرنا افزود: در زمان حاضر از 203 مرکز تحقیقاتی فقط 35 مرکز دارای ردیف بودجه مستقل است.
باقری لنکرانی اظهارداشت:‌ تلاش می شود که به این مراکز از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور کمک هایی صورت گیرد.
رییس مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی علوم پزشکی شیراز پیشتر در گفت و گو با ایرنا از نبود بودجه مستقل این مرکز انتقاد کرده بود.
"رامین میری" مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال های 83، 84، 86 و 87 حائز رتبه نخست در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی شده است، اما متاسفانه ردیف بودجه مستقل در قانون بودجه برای این مرکز وجود ندارد.
رییس مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این مرکز تاکنون، با حمایت های مقطعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یا ادارات مختلف به کار خود ادامه داده است.
میری ، امروز نیز در حاشیه برگزاری جشنواره رازی در گفت و گو با ایرنا در خصوص اظهارات وزیر بهداشت گفت: توزیع منابع و کمک ها باید بر اساس عدالت انجام شود .
وی گفت: منظور از عدالت این است که بودجه بر اساس توانمندی ها و برون داد یک مرکز انجام شود ولی هنوز این موضوع صورت نگرفته است .
مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مراکز برگزیده چهاردهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی معرفی شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha