مدیر منطقه 6 شهرداری کرج گفت: موضوع ساماندهی بیمارستان کوثر که در وضعیت نابسامانی به سر می‌برد، طی جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح شد که با توافق صورت گرفته، به زودی عملیات بازسازی آغاز خواهد شد.

سلامت نیوزمدیر منطقه 6 شهرداری کرج گفت: موضوع ساماندهی بیمارستان کوثر که در وضعیت نابسامانی به سر می‌برد، طی جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح شد که با توافق صورت گرفته، به زودی عملیات بازسازی آغاز خواهد شد.

به گزارشسلامت نیوز به نقل از ایسنا ، با اعلام این خبر اظهارکرد: از آنجاکه بیمارستان کوثر مدت‌هاست که مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیست؛ بنابراین به منظور فعالیت مجدد نیازمند بازسازی و نوسازی است که در همین ارتباط مدیریت شهری و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز مذاکراتی را آغاز کرده‌اند.
وی توجه به نیازها و دغدغه‌های شهروندان در حوزه بهداشت عمومی و سلامت را ضروری دانست و افزود: با راه‌اندازی مجدد بیمارستان فوق بخشی از نیازهای درمانی شهروندان تامین خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: بنا به ضرورت و لزوم تامین رفاه حال شهروندان، راه‌اندازی مجدد این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز پیگیری می‌شود که در این ارتباط، شهرداری منطقه نیز مساعدت‌های لازم را خواهد داشت.

صدرنژاد در پایان گفت: نیازهای بهداشتی و درمانی از جمله نیازهای اصلی شهروندان است و تامین این مهم از دغدغه‌های مسئولین شهری است که به لطف خدا راه‌اندازی مجدد این بیمارستان موجب رضایت شهروندان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha