رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر قدس از شکایت کشاورزان روستای زرنان و شهرک دانش از ورودپساب صنعتی به رودخانه منتهی به اراضی کشاورزی این منطقه خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر قدس از شکایت کشاورزان روستای زرنان و شهرک دانش از ورودپساب صنعتی به رودخانه منتهی به اراضی کشاورزی این منطقه خبر داد. 

شیدا اکار  در گفتگو با  مهر با بیان این مطلب افزود: گفت: طی شکایتی که در هفته گذشته از طرف کشاورزان روستای زرنان و شهرک دانش به این اداره مبنی بر ورودپساب صنعتی به رودخانه منتهی به اراضی کشاورزی روستای زرنان و شهرک دانش واصل شد، کارشناسان این اداره با همراهی نماینده کشاورزان از این منطقه بازدید کردند.

وی اظهار داشت: کارشناسان این اداره با همراهی نماینده کشاورزان منطقه ، پس از بررسی مسیر رودخانه ، محل ورود پساب های مورد ادعای شاکیان را در حاشیه بزرگراه فتح مشاهده کردند.

اکار با بیان اینکه نمونه برداری برای اعلام نظر نهائی در خصوص نوع پساب انجام پذیرفته و تعیین واحد یا واحدهای صنعتی متخلف در دست بررسی است تصریح کرد: مسلماٌ با واحدهای خاطی در حوزه این شهرستان برخورد لازم صورت پذیرفته و واحدهای متخلف در خارج از حوزه شهرستان نیز به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مربوطه معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    9 0
    خواهش می کنیم از روستا زرنان واقع در شهرستان قدس هم گزارش تهیه کنید . این روستا به دلیل واقع شدن در موقیعت خاص محل رفت آمد کامیون های سنگین در تمام ۲۴ ساعت است ! و امان و آسایش را از اهالی زرنان صلب نموده اند و یک کمربندی شدیدا احساس می شود البته کمربندی موجود است فقط همت مسولین راه را می خواهد و با ایجاد کمربندی ترافیک برزگراه فتخ – کمربندی اندیشه – جاده شهریار سعید آباد بسیار سبک می شود . خواهشمندیم به گوش مسولین امر برسانید . من الله التوفیق