معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از ارایه طرح رتبه بندی معلمان به مجلس تا پایان هفته خبر داد و گفت: با تصویب این طرح حداقل ۱۵۰هزارتومان به کف حقوق معلمان اضافه می شود.

سلامت نیوز: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از ارایه طرح رتبه بندی معلمان به مجلس تا پایان هفته خبر داد و گفت: با تصویب این طرح حداقل ۱۵۰هزارتومان به کف حقوق معلمان اضافه می شود. 

حجت الاسلام مصطفی ناصحی در گفتگو با مهر درباره ارایه طرح رتبه بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:انشالله تا پایان هفته طرح رتبه بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی داده می شود.

وی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان موجب  بهبود وضعیت معیشتی معلمان می شود افزود:با تصویب این طرح حداقل به کف حقوق معلمان ۱۵۰هزارتومان اضافه خواهد شد.

معاون حقوقی  و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که با کمبود بودجه برای افزایش حقوق مواجه نمی شوید تصریح کرد:دولت طرح رتبه بندی معلمان را داده است وحتما برای آن بودجه  در نظر گرفته است.

ناصحی درباره گلایه های فرهنگیان نسبت به حقوق و مزایا بیان کرد:پرداخت حقوق بر اساس نظام هماهنگ کشوری است و حقوق معلمان هم سطح دیگر کارکنان دولت است اما برخی از دستگاه های اجرایی امتیازهای جانبی مختلف برای کارمندان خود دارند که این مزایا را آموزش و پرورش ندارد.

وی تصریح کرد:درحال پیگیری هستیم تا از دولت برای معلمان ضمن افزایش حقوق امتیاز و مزایا دریافت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاسر ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    1 0
    خودتونو مسخره کردین یا معلما رو ؟؟؟؟ کف 150 هزار تومن یک توهین بزرگ است . کف افرایش نباید کمتر از یک ملیلون باشه . خجالت نمیکشید واسه این گفتن این مبلغ پشت تریبون قرار می گیرید و رسانه ای می کنید؟؟؟؟
  • یک ایرانی ناامید از اجرای عدالت ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    1 0
    فروردین امسال کارمندای بانک به طور متوسط 19میلیون تومن پاداش پایان سال به عناوین مختلف گرفتن!کارمندای عادی دادگستری اسفند امسال بیش از5میلیون تومان عیدی گرفتن!....... ما رتبه بندی نمیخوایم، ما عدالت میخوایم!!!! با این وعده و قولای الکی سرمون رو شیره نمالین!!