کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در بیشتر نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته تهران نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط شاهد افزایش ابر، وزش باد گاهی هم بارش باران خواهیم بود.

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در بیشتر نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته تهران نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط شاهد افزایش ابر، وزش باد گاهی هم بارش باران خواهیم بود.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان، درباره  وضعیت هوا در سه روز آینده در کشور اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ سازمان هواشناسی موج بارشی وارد کشور خواهد شد، به طوری که می‌توان گفت طی امروز و فردا در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر  و شمال شرق ایران گاهی وزش باد همراه با رگبار و باران و در ارتفاعات همچنین بارش برف را خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان این مطلب که طی امروز و فردا ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور بر میزان بارش‌ها در سواحل دریای خزر افزوده می‌شود، افزود: طبق پیش‌‌بینی‌های این سازمان دریای خزر امروز مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به این مطلب که در بخش‌هایی از جنوب شرق، جنوب، مرکز و شرق کشور روز سه شنبه شاهد بارش باران رعد و برق و گاهی هم وزش باد تجربه خواهیم کرد، گفت: در واقع روز چهارشنبه از شدت بارش‌ها در نوار شمالی کاسته شده و در نیمه جنوبی کشور شاهد بارش باران هستیم.

به گفته گودرزی، از بعد ازظهر روز سه شنبه ساکنان دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور شاهد وزش باد به نسبت شدید خواهند بود.

وی در ادامه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و افزود: همچنین تهران نیمه ابری خواهد بود و برای پاره‌ای نقاط نیز افزایش ابر، وزش باد گاهی هم بارش باران گزارش شده است، در ارتفاعات هم شاهد بارش‌ برف خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور درخاتمه تصریح کرد: پایتخت تا پایان هفته نیمه ابری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha