دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 142102

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ارزش كار پرستاری باید همان‌گونه كه هست، دیده شود.

سلامت نیوز:رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ارزش كار پرستاری باید همان‌گونه كه هست، دیده شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، دكتر علی جعفریان در نشستی با مدیران پرستاری دانشگاه از زحمات پرستاران در اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش حجم كاری در خصوص اعتباربخشی بیمارستان ها قدردانی كرد.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم كار بیمارستان‌ها، چه در بخش سرپایی و چه در بخش بستری، به‌خصوص با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بخش زیادی از بار آن توسط پرستاران انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ضریب اشغال تخت متوسط 88 تا 90 درصدی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشكی تهران، گفت: اورژانس‌های ما (مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، شریعتی، ضیاییان، مركز قلب، بهارلو و...) همیشه ظرفیتش پر است.

وی ادامه داد: نقش كادر پرستاری در كادر درمانی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، مثال‌زدنی است و همه ما به نقش پرستاری واقف هستیم.

دکتر جعفریان با اشاره به‌وقت گیر بودن مستندسازی در جریان اعتباربخشی گفت: ما باید از این ابزار در جهت افزایش كیفیت خدمت استفاده كنیم و در جهت اصلاح نواقص موجود حركت كنیم.

وی بابیان اینكه دانشگاه در بهتر شدن شرایط پرستاران تلاش می‌كند، گفت: این‌یك شعار نیست و باید ارزش كار پرستاری همان‌گونه كه هست دیده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یكی از مزیت‌های گروه پرستاری سازمان‌دهی مشخص آن است و رعایت سلسله ‌مراتب در گروه پرستاری باعث شده حرف شما در محیط اثر كند.

وی با تأکید بر اهمیت safety و رفتار حرفه‌ای در بیمارستان‌ها گفت: محیط بیمارستان باید معقول باشد هم ازلحاظ پوشش حرفه‌ای و هم پوشش مناسب بیمار كه به بیمار احساس امنیت می‌دهد.

جعفریان گفت: ما باید خدمات درست و با احترام به مراجعین ارائه دهیم و امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد تا آنچه در قبال آن متعهد هستیم، انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha