دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 142110

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمهیدات نوروزی این وزارتخانه را تشریح کرد.

سلامت نیوزوزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمهیدات نوروزی این وزارتخانه را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر سیدحسن هاشمی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر که صبح امروز با حضور رییس جمعیت هلال‌احمر، رییس سازمان راهداری، فرمانده ناجا، رییس پلیس راهور و... در مجاورت حرم مطهر امام راحل (ره) برگزار شد، با تاکید بر اینکه از هیچ تلاشی برای عزت و سربلندی ایران عزیز فروگذار نخواهیم کرد، گفت: به تمام شما عزیزانی که در طول تعطیلات در خدمت مردم هستید، احترام می‌گذارم. شما مایه آرامش مسافران نوروزی هستید و امنیت آنها را تامین می‌کنید.

وی با بیان اینکه همکاران من در حوزه بهداشت و درمان و دیگر واحدهای امدادی کشور نیز در خدمت مردم هستند، اظهار کرد: اورژانس کشور در 2 هزار و 119 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و بیش از 570 مرکز اورژانس بیمارستانی در خدمت مردم هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه 4270 آمبولانس در این طرح به کار گرفته شده است، گفت: افزون بر 57 اتوبوس آمبولانس، 2 آمبولانس دریایی و 15 بالگرد آمبولانس نیز در این طرح حضور خواهند داشت.

هاشمی همچنین از تشدید نظارت‌های وزارت بهداشت بر مراکز غذایی اعم از رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و ... خبر داد و گفت: وزارت بهداشت بر تمامی این مراکز نظارت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در نظارت‌ها بی‌تردید نقش اول را مردم بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای وزارت بهداشت در تمامی شهرها و مسیرهای مواصلاتی حضور خواهیم داشت و در خدمت مردم خواهیم بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسافران نوروزی خواست که در طول سفر به کودکان و سالمندان توجه کنند و گفت: همچنین از این افراد می‌خواهم تا جایی ممکن است از تغذیه‌ای که خودشان درست کرده‌اند استفاده کنند چراکه این غذاها سالم‌تر هستند.

هاشمی در پایان به عنوان یک شهروند ایرانی از تمامی دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha