دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

فرمانده انتظامی مهریز استان یزد از دستگیری یک دندانپزشک قلابی که اقدام به کلاهبرداری و فعالیت غیرقانونی پزشکی می کرد خبر داد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی مهریز استان یزد از دستگیری یک دندانپزشک قلابی که اقدام به کلاهبرداری و فعالیت غیرقانونی پزشکی می کرد خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  قدس آنلاین ، سرهنگ منوچهرنصیری با بیان این خبر اظهار داشت : این فرد اقدام به فعالیت های غیرقانونی دندانپزشکی، ترمیم و ساخت دندان می کرد که مورد شناسایی و دستگیر شد.

نصیری افزود: این دکتر قلابی با صدور کارت تبلیغاتی در سطح شهر مهریز و با تاسیس غیرقانونی یک مطب دندانپزشکی در مهریز فعالیت داشت.

این مسوول تصریح کرد : در این راستا مأموران اطلاعات و امنیت مهریز با قرار دادن موضوع در دستورکار و با هماهنگی مقام قضائی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهریز گفت: همچنین با هماهنگی مقام قضائی از مطب وی بازرسی بعمل آمد و ابزار الات ترمیم دندان و عمل جراحی و لوازم پزشکی غیرقانونی کشف و ضبط و محل فعالیت وی پلمپ شد.

نصیری ادامه داد: متهم که دارای مدرک دیپلم و فاقد هرگونه مجوز و مدرکی بود عمل جراحی های خود را در مطبش انجام می داد و از این طریق سود کلانی به دست آورده بود.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری و تشکیل پرونده، متهم به زندان مرکزی یزد منتقل شد که تحقیقات بیشتر در خصوص شناسایی مراجعه کنندگان و ارائه شکات شهروندان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha