دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

دیروز صبح جوان 31 ساله ای با مراجعه به شهرداری خرمشهر، خود را به آتش کشید.

سلامت نیوز: دیروز صبح جوان 31 ساله ای با مراجعه به شهرداری خرمشهر، خود را به آتش کشید.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از اهوازنیوز، صبح روز شنبه پس از تهدید به خودکشی، در سالن شهرداری خرمشهر خود را به آتش کشید.
 
یونس که متولد ۱۳۶۲ و از اهالی خرمشهر است وقتی برای کسب مجوز راه اندازی غرفه (دکه ) به شهرداری خرمشهر مراجعه و با جواب منفی روبرو می شود در وسط سالن ساختمان شهرداری اقدام به خودسوزی می کند.
 
برادر یونس در خصوص علت این امر به خبرنگار اهوازنیوز گفت: من و برادرم چندسال است که در بازار بساطی داریم و تنها امرار معاش مان از این طریق است. یونس سرپرست خانوار و صاحب دو کودک است که باید به معیشت آنان رسیدگی کند.
 
وی ادامه داد: مدتی قبل برای دریافت کانکس به شورای شهرمان درخواست دادیم که نمی دانم به چه علت اسم مان در لیست رد نشد. از سوی دیگر، سه بار متوالی بساط یونس توسط شهرداری از محلی که عملا ایجاد مزاحمت برای کسی نمی کرد، جمع شد. شما می دانید که یک بازاری، خورد و خوراکش روزانه است و یونس که نمی توانست جوابگوی شکم زن و بچه هایش باشد، حوالی ساعت ۷:۴۵ صبح امروز (شنبه)  به منظور پیگیری اخذ مجوز به شهرداری خرمشهر مراجعه و باز هم با جواب منفی روبرو شد.
 
این موضوع چنان وی را برآشفت که با رفتن به جایگاه بنزین و تهیه یک بطری یک و نیم لیتری، زمانی که در جواب تهدیدش نسبت به خودسوزی، با بی تفاوتی کارمندان شهرداری مواجه شد، ناگهان خود را به آتش کشید.
 
برادر شخص مصدوم افزود: اینک یونس به گناه فقر مالی، با ۸۰ درصد سوختگی در بیمارستان تحت نظر است و درصدد انتقال وی جهت نجات جانش به اصفهان یا شیراز هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha