دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 142176

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی با اشاره به احتمال بارش باران در روزهای ابتدایی سال نو در پایتخت گفت: در روزهای آتی بسیاری از نقاط کشور بارانی خواهد بود. پرستاری از دستور کار شورای عالی بیمه خارج شد

سلامت نیوز: کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی با اشاره به احتمال بارش باران در روزهای ابتدایی سال نو در پایتخت گفت: در روزهای آتی بسیاری از نقاط کشور بارانی خواهد بود. پرستاری از دستور کار شورای عالی بیمه خارج شد  

کبری رفیعی در گفت‌وگو با  ایلنا در مورد پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آینده گفت: با عبور امواج مختلف از روی کشورمان برای امروز و فردا در شمال غرب، غرب دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی از نقاط شرق و جنوب وزش باد، رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: از بعد از ظهر فردا در نوار شمالی بر مقدار بارش‌ها اضافه می‌شود و دریای خزر نیز مواج و متلاطم خواهد بود. همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش‌ها در قسمت‌های جنوبی و شرقی کشور شدت می‌یابد و برای مناطق مرتفع نیز بارش تگرگ پیش بینی شده است. 

این کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی اظهار کرد: انتظار می‌رود که آسمان تهران امروز نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط با افزایش ابر، وزش باد، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف همراه باشد.

به گفته وی بیشینه دمای تهران نیز امروز ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای هوا فردا صبح به ۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. 

رفیعی همچنین در مورد پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای ابتدایی سال جدید گفت: بر اساس آنچه که در حال حاضر در مدل‌های نقشه‌های ما مشخص است، در روزهای جمعه و شنبه تهران بارش‌هایی را خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha