درپی نامه وزیر بهداشت به رییس جدید صداوسیما درباره سریال جدید مهران مدیری و برخی برداشت‌های اشتباه درباره آن تاکید می‌شود وزیر بهداشت در این نامه هیچ درخواستی مبنی بر جلوگیری از پخش سریال مذکور نداشته است.

سلامت نیوز: درپی نامه وزیر بهداشت به رییس جدید صداوسیما درباره سریال جدید مهران مدیری و برخی برداشت‌های اشتباه درباره آن تاکید می‌شود وزیر بهداشت در این نامه هیچ درخواستی مبنی بر جلوگیری از پخش سریال مذکور نداشته است.

در این نامه که توسط ایسنا، منتشر شده بود،‌ وزیر بهداشت تنها دغدغه‌های خود را از پخش این سریال مطرح کرد و هیچ درخواستی مبنی بر جلوگیری از پخش این سریال در نامه مذکور مطرح نشده است.

معاون سیما نیز در نامه‌ای در پاسخ به نامه وزیر بهداشت با بیان این که ‌هرگز نباید در روند اعتلای سلامت اختلالی پیش بیاید گفت: یکی از نیازهای جامعه، نشاط و بهجت درونی است. رسانه ملی بر اساس وظیفه خود ملزم است که زمینه‌های نشاط و آرامش را با استفاده از زبان طنز، با رعایت و حفظ ارزش‌ها فراهم کند. در استفاده از قالب طنز، مسایل مختلف اجتماعی به صورتی بازگویی می‌شود که «موضوع» مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • JHGKGKGKG ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    ما مردم هم به همراه صدا و سیما می خواهیم با پزشکان و مسئولان بهداشت جلسه تشکیل بدیم و مشکلات و بدبختیهایی که هست و تا حالا سرمون اومده رو مطرح کنیم و راه حل برای انها پیدا کنیم.به نظر میرسه این مهمتر و واجبتر از جلسه بهداشت و درمان با صداو سیما باشه و در اولویت است.