رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: نگاه دولت یازدهم از آغاز فعالیت بر پایه حفظ اصول زیست‌ محیطی بوده و تاکنون در این زمینه به اجرای وعده‌ها پایبند بوده است.

سلامت نیوز: رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: نگاه دولت یازدهم از آغاز فعالیت بر پایه حفظ اصول زیست‌ محیطی بوده و تاکنون در این زمینه به اجرای وعده‌ها پایبند بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر معصومه ابتکار در دیدار با نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد و جمعی از دانشگاهیان استان ایلام، اظهار کرد: توجه به فضای اجتماعی سالم و آزاد، حضور افکار گوناگون در جامعه، دریافت انتقادهای سازنده از گروه‌های مخالف از نکات موردتوجه دولت تدبیر و امید بوده است.

وی افزود: امروز در کشور حضور مردم در قالب انجمن‌های مردم‌نهاد در جهت‌گیری‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری دارد و این حضور به کارآمدی و ارائه راه‌حل توسط دولت کمک‌های شایانی کرده است.

ابتکار از تشکیل کارگروه‌ها و انجمن‌های تخصصی در بدنه دستگاه‌های دولتی و حضور پررنگ و تأثیرگذار انجمن‌های مردم‌نهاد در این کارگروه‌ها خبر داد تا انجمن‌های مردم‌نهاد و بخش خصوصی با حضور در این کارگروه‌ها به ارائه نظر و مشاوره در خصوص مسائل مختلف ازجمله محیط‌زیست بپردازند و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند.

رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص محیط‌زیست و اهمیت این مقوله از نگاه ایشان اشاره و اظهار کرد: حفظ و صیانت از محیط‌زیست وظیفه‌ای عمومی و همگانی است که معظم‌له نیز آن را برای دستگاه‌های دولتی و مردم با شفافیت بیان کرده‌اند.

رییس سازمان محیط زیست از تشکیل اتاق‌فکر با حضور اساتید دانشگاه، نخبگان، صاحب‌نظران، بخش خصوصی ، صنعتگران و فعالان اقتصادی در استان‌های مختلف کشور خبر داد که از طریق این اتاق فکر مسائل مختلف زیست‌محیطی رصد، کنترل و مورد پژوهش علمی با نگاه کاربردی انجام می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha