رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر با بارش باران، جو آرامی در جاده‌های کشور حکم‌فرماست.

سلامت نیوز: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر با بارش باران، جو آرامی در جاده‌های کشور حکم‌فرماست.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با مهر گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در تمامی جاده‌ها و معابر کشور، وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی و پیش‌بینی‌های لازم از سوی ماموران پلیس راهور، در حال حاضر استان‌های فارس، گلستان،‌ گیلان، مازندران، هرمزگان در اکثر محورها، استان کرمانشاه محور حمیل و اسلام‌آباد، استان کرمان محور بافق بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی، وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی از رانندگان برای به همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ و مواد غذایی که قصد تردد در مسیرهای طولانی را دارند، خواست تا با ماموران پلیس راهور نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال، آزادراه مرزن‌آباد و چالوس تا اطلاع‌ ثانوی مسدود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha