چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 142397

پس از انتقاد از عدم تنوع در هفته‌های مد نیویورک بالاخره صدای این گروه به گوش دست اندرکاران این صنعت رسید، و در یک عمل ناباورانه به علاقمندان و فعالان در این صنعت ثابت کردند که می توانند استاندارد‌های همیشگی خود را کنار بزنند و نگاهی متفاوت به این صنعت داشته باشند. علاوه بر آن به افرادی‌که دارای شرایط جسمی معمولی نیستند این امکان را نیز بدهند.

سلامت نیوز: پس از انتقاد از عدم تنوع در هفته‌های مد نیویورک بالاخره صدای این گروه به گوش دست اندرکاران این صنعت رسید، و در یک عمل ناباورانه به علاقمندان و فعالان در این صنعت ثابت کردند که می توانند استاندارد‌های همیشگی خود را کنار بزنند و نگاهی متفاوت به این صنعت داشته باشند. علاوه بر آن به افرادی‌که دارای شرایط جسمی معمولی نیستند این امکان را نیز بدهند.

این نمایش مد به نام  « FTL Moda Loving you» با همکاری یک گروه تحقیقاتی ایتالیایی مربوط به جراحان ستون فقرات و نخاع که منجر به معلولیت می‌شود، برگزار شد.

 در این هفته مد یکی از این مدل‌ها که عنوان نخستین مدل دنیا با مساله نقص عضو را از آن خود کرد، « Jack Eyers »نام داشت . وی در 16 سالگی به علت مشکلات مادرزادی یکی از پاهایش را از دست داده و حضور و انتخاب خود در این نمایش را مدیون شخصی به نام « Antonio Urzi » دانست که از بهترین طراحان لباس افرادی مشهور همچون بیانسه و... ، برای مدلینگ است.

با این نمایش رویکرد و نگاهی متفاوت به صنعت مد و مدلینگ باز شد و نشان داد که افراد با توانایی‌های مختلف می‌توانند زیبا باشند و زیبایی را به نمایش بگذارند.

معلولانی که مدل شدند

معلولانی که مدل شدند

معلولانی که مدل شدند

معلولانی که مدل شدند

معلولانی که مدل شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha